nedelja, 5. februar 2012

Pot do L.A.-ja in najine dogodivščine :)

Evo končno da napišem malo o najinem potovanju...

Ja ob 11.30 sva mela let iz Benetk - uff dolg let (9h) - do New Yorka. Drgač pa fajn osebje - hrano pa pijačo so nam non stop nosili hehe :D + enih par dobrih filmou za pogledat! ...in ja, tut alko sva si mogla prvoščt - na srečo celo zastonj ;) ...komi sva čakala da pržgeva čik, tko da hitro vn in tko zagledava eno postajo (alla za bus), kjer si lahko kadil - k je kao drugje prepovedano :)

Potem je sledil let do L.A.-ja (6h) ... mal manj prijazno osebje, nč hrane, mal pjače :) Ko smo prstali, midva itak nisva vedla km it, k nisva mela bookiranga hostla... Noben od zaposlenih niti vedu ni kaj je to hostel - samo hotel ... ku da nismo u ameriki hehe :) Pole sva šla do ene gospe pr informacijah, k je (rečmo da) vedla za hostel in nama je utipkala eno številko, pa rekla naj povem kaj raim - ampak so meli itak polno... Pa jo prašava, kje lahko prideva do interneta - in nama preko zemljevida pokaže, da morva it d terminala 2 (k je bil tko na drugmu koncu letališča) ... in ne bodi mona, pa pejmo! :) Prideva do tja in nama rečejo, da tle sploh nimajo interneta - ful dobro ej...tko da sva šla na čik :) Pride še isti trenutek mimo en črnc (en delauc na letališču) pa ga prašava, če mogoče ve kje je kšn hostel - pa tut ni vedu...pa smo še mal debatiral, pa sva mu povedla, da sva prletela z Delto - in on tko - kaj pa vidva tuki delata??! :D Potem nama je reku, da je najboljš da greva do taksista in on bi že mogu vedet...

...in reees - je le vedu kaj je hostel, tko da naju je zapelju do Hollywooda za 16$ (40 min) - do USA Hostla, k je baje eden izmed najboljših in najvarnejših. Že naslednji dan sva se prjaula za turo po Beverly Hillsu - to je baje edina peš tura med hišami ameriških zvezdnikov...z najbl utrganim vodičem - k je drgač komedijant :)

Videli smo (par izbranih) ...

Hiša kjer je umrl Michael Jackson + naš vodič

Vidite Miki Miško? Walt Disney House

Najdražja hiša v Ameriki, v lasti Petre Eclestone; dobila jo je za rojstni dan, od svojega očeta

Naslednji dan sva šla malo po Hollywood boulevard ulici...folk ti kr turi svoje cd-je, kjer majo svoje komade...prvo začne debatirat s tabo, pa ti da cd in na koncu reče da je 10$ - neverjetno :)

..in se ustaula tut u muzeju voščenih lutk - Madame Tussauds hehe :D

Zdej da opišem še eno najbl grozno dogodivščino - matr nikol več!!! Sva hotla videt še drug del mesta, tko da sva bookirala en hostel bolj jućno od Hollywooda - ne da bi sploh vedla kje... Nč, midva spakirava, se odjaviva, pokličemo taksi... Prideva do taxista, mu poveva naslov - ku da bi ga prvič slišu...gledamo po gps-su in ja, ga dobimo... Pa ga prašamo kolko bo pršlo, pa je reku da bo ene 30 min voćnje, tko da okol 35$ - ok, samo da me prpelje do hostla. Se vozimo...do downtowna je blo lepo...in sva mislila, da se bomo tm nekje ustauli...pa mi gremo kr naprej...ja fak - zmeri bl grozne bajte, čudn folk...katastrofa - in se ustavimo pred neko bajto (taka ku je bla slika na netu) - in nobenga notr, okol in okol čudn folk...še taxist je reku, da je čudno... Je šeu z nama do vrat, pa nobenmu ni blo nč jasno... Matr me je stisnlo!! Ni blo druzga, ku da smo šli nazaj u taxi in se zmenil za 60$ da naju pelje nazaj - u tem trenutku naju keš ni zanimu, samo da pridm nazaj med normalne ljudi... Tko da zdej pišem ta blog u istmu hostlu - na srečo ... Bog ve kaj bi blo če bi naju samo dol pustil in šel...ne vem če bi to sploh pisala hehe :) Ja super taxist + sreča u nesreči!

No to bo to zaenkrat...hmali bo spet ki utrganga verjetno ;)

4 komentarji:

1. O bok bok!!! :) No vidim da uživata in da se zlo rada vozita s taxiji!!! :) Lepo d sta se mal javla nas je že skrbel da so samo zaradi vaju v LA-ju ponovno odprli alkatraz!! :) No uživita še naprej pa javta se še kaj!!! Lp Ivan in Katarina

Odgovori
    1. Hehehehhe :D Ja jebi ga ne...sej se bova se jauljala, mava ze par novih slikc ;) Uzivita!

Izbriši
  2. Golobčka lep pozdrav iz slo!
    Ja vidim, da se mata kr zanimivo tko da fajn. Najbolj me je "presenetl" naj dr.. hiša v A... od Eklstonove hečerkice, pa da vidva nista v njej. Mam predlog glejta. Očka Berni je hitri in drzni očka predusem u kešu. No mamaaaaaa je pa Slavica Ekl... in je biuša misica You in mi smo bivši bratje (brača- rođaki), tko da sta že skor na pou notr. Pol ji pa poveš še to, da poznaš bivšo našo misico ko je bla tut na tekmovanju za miss You Simono Wajs in pol bo ona vidla da je res in sta notr v novem "hostlu". Edini problem je ta, da jo morš srečat pridet do nje tko, da te njeni bodyguard-i ne prefukajo ko prasca in ji to sam povedat (pa tut to je da boš to povedat mogla ti karmen). Je pa res, da sem gledu od petre slike in po barvi frizure uprašanje, če ona spoh ve da se je to njeni družini to sploh dogajal, pa bi vaju naslovila kaki družini manekenk kar pa ne dvomim, da jih je na unem koncu dost. Ja zdej pa mal resnosti kuk se mata pa kuk kej drgač, pa une čigumije ma de si greta pogledat OK! Nč uživita še naprej pa se drugič mal bol "resno" pogovorimo. Ajd bok

3. LEGENDE.. Sm že naročen na RSS :D

Pozdravta kirga poznanga, če srečata :D